GARANTIJAS NOTEIKUMI
Visām SLEDZENES.LV pirktajām precēm ir ražotāja garantija.
Ražotāja noteiktais
garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs, tas var būt no diviem līdz desmit
gadiem.
Informācija par
ražotāja garantijas termiņu konkrētajai precei ir meklējama preces aprakstā vai
ir iespējams pajautāt SLEDZENES.LV klientu konsultantam.
Ražotāja
garantijas nosacījumi ir spēkā, ja pircējs var uzrādīt:
1.pirkumu
apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);
2. ražotāja vai
izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir
ietvēris preces komplektācijā).
Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus
piederumiem (piemēram, preces aksesuāriem), barošanas elementiem (piemēram,
baterijas, akumulatori), piederumiem kuriem ir ierobežots resurss (piemēram,
drošinātāji).
Ražotāja garantijas
nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas
dēļ un tie ir:
precei ir garantijas plombu, sērijas
numuru bojājumi;
prece nav lietota
tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces
lietošanas instrukcijā;
saskrāpētas,
salauztas konstrukcijas, ieliets ūdens vai smērvielas tam neparedzētajās
vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši
priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas
pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;
ja bojājums radies
barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja
noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu
sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums,
triecieni, skrāpējumi;
ja izstrādājumā
redzamas nekvalificēta remonta pēdas;
dabiska elementu
nolietojuma gadījumos.
ja precei ir
izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī
izejmateriāli, ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja
tas ir izraisījis šīs preces bojājumus;
ja preci pircējs ir
izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā prece
nav paredzēta šādiem nolūkiem);
garantija
nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas rezultātā.
ATTEIKUMA TIESĪBAS
1. Jums ir tiesības 14 (četrpadsmit)
dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu.
2.
Atteikuma tiesību
izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad Jūs esat ieguvis vai
trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko Jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā.
3.
Lai izmantotu
atteikuma tiesības, Jums ir jāinformē mūs SIA “SOLO-F”, juridiskā adrese Caunes iela 1A, Rīga, LV- 1006, e-pasta
adrese: gogola@sledzenes.lv par lēmumu atteikties no šā distances līguma.
4.
Preces nepieciešams
nodot bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk, kā 14 dienu laikā
no dienas, kad Jūs mums paziņojāt savu lēmumu atteikties no šā līguma, SLEDZENES.LV
preču atgriešanas vietā: SLEDZENES.LV veikalā Rīga, Gogoļa iela 21.
Termiņš būs ievērots, ja jūs preces nosūtīsiet atpakaļ uz augstāk norādītajo adresi pirms 14 dienu termiņa beigām.
Lūdzu, ņemt vērā, ka SIA SOLO-F par precēm, kas sūtītas
pa pastu, to pieņemšanas brīdī ir tiesības fiksēt iespējamos preces vizuālos
bijājumus, kā arī komplektācijas saturu. Gadījumos, kad nosūtot preces us SIA SOLO-F
biroju, izmantojot kurjerpastu, SIA SOLO-F konstatēs preces bojājumu vai preces neatbilstību vizuālajam stāvoklim un komplektācijai uz preces saņemšanas brīdi, Jūs tiksiet informēts un Jums tiks nosūtīta konstatācijas
akta kopija.
SIA „SOLO-F” lūdz patērētājus preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei. Piemēram, preci lietot tik daudz, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā, piemēram, slēdzenēm iepazīties vizuāli ar to izskatu, izmēru, bet lūgums neveikt nekādas manipulācijas, tai skaitā veikt preces instalēšanu vai izjaukšanu; elektroniskiem produktiem - nenoplēst aizsargplēves, nesinhronizēt datus ar savām viedīrecēm u.c..
SIA „SOLO-F” informē, ka konstatējot atpakaļ atdotās preces vērtības
zudumu, vērsīsies tiesā ar prasības pieteikumu par SIA
„SOLO-F” radīto zaudējumu segšanu, kas radušies patērētāja rīcības
rezultātā.